Awaria w popularnym banku. Sprawdź, czy ty też straciłeś pieniądze!
Pieniądze znikały z kont, gdy klienci m.in. dokonywali płatności w sklepach. Okazało się, że bank pobierał dwukrotność należnej sumy. Płatności kartą były dwukrotnie księgowane. - Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - napisał w mediach społecznościowych mBank. Jak zgłaszali klienci banku, podwójna płatność była naliczana przy: • płatnościach w sklepie • płatnościach w Internecie • wypłatach z bankomatu Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNECZYTAJ TAKŻE: Rodzina z Torunia wygrała z bankiem bój o zwrot kredytu na domZa to bank może zablokować nam konto.