Polecamy

Sadzone jajko na sałatce © Markus Winkler/unsplash.com
[3/12]

Sadzone jajko na sałatce

Jajko na kolację jest tak samo dobrym wyborem, co na śniadanie. Zapewnia porcję cennego białka, a w połączeniu z warzywami i kaszą zapewnia zbilansowany posiłek. Do jajka sadzonego pasują zdrowe produkty, takie jak sezam, paski papryki i marchewki, kiełki fasoli mung, gotowana fasolka szparagowa i kukurydza, a także kiszonki w postaci kimchi czy polskiej kapusty bądź kwaszonych ogórków.

Kolacja to najbardziej problematyczny posiłek w ciągu dnia. Zwykle to właśnie on wpływa na to, ile ważymy i jak się czujemy. Powód? Dla wielu osób ostatni posiłek jest tym największym – i jedynym, który można zjeść w spokoju i ze smakiem. Skutek jest łatwy do przewidzenia: sięganie niezdrowe produkty i spożywanie nadmiaru kalorii, co niweluje wysiłki wkładane w zachowanie zdrowego menu. Tak jednak być nie musi – sprawdź, co na temat kolacji mówią badania, dowiedz się, ile kalorii można zjeść i o jakiej porze, i wypróbuj nasze pomysły na fit kolacje!

Najnowsze wiadomości

reklama