Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kujawsko-Pomorskie Nasze Miasto ma 14 milionów odsłon więcej niż w maju 2021. Polska Press Grupa przed Agorą

REDAKCJA
Serwisy internetowe Polska Press Grupy znalazły się na 4. pozycji w ranking głównych polskich grup wydawniczych w cyklicznym raporcie Polskiego Badania Internetu Mediapanel za maj 2022 roku, wyprzedzając media Spółki Agora pod względem liczby realnych użytkowników portali online. Dużym sukcesem mogą się pochwalić także serwisy wchodzące w skład węzła Kujawsko-Pomorskie Nasze Miasto.

Ponad 3 miliony unikalnych użytkowników serwisów naszych regionalnych serwisów Nasze Miasto w maju wygenerowało rekordową liczbę odsłon - 38 812 598.

Ponad 12 milionów odsłon wygenerowaliście w naszym serwisie dotyczącym Włocławka. Rekordowym wynikiem - 7 milionów - może pochwalić się też serwis Toruń Nasze Miasto. Ponad 3 miliony odsłon zanotowały nasze portale o Bydgoszczy i Grudziądzu, a tylko nieco mniej serwisy o życiu Inowrocławia i Aleksandrowa Kujawskiego. "Milionerami", bo tak nazywamy nasze strony, które przekraczają liczbę miliona odsłon w ciągu miesiąca są też Żnin, Golub-Dobrzyn i Brodnica.

Kujawsko-Pomorskie Nasze Miasto ma 14 milionów odsłon więcej niż w maju 2021. Polska Press Grupa przed Agorą

W Kujawsko-Pomorskiem PPG wydaje trzy serwisy regionalne: expressbydgoski.pl, pomorska.pl, nowosci.com.pl oraz sieć serwisów naszemiasto.pl. Łącznie w maju 2022 roku użytkownicy tych portali wygenerowali 189 214 563 odsłon, a sam serwis pomorska.pl ponad 100 milionów.

Polska Press Grupa lepsza od Agory

Maj był zresztą udany dla całej naszej grupy. Media Polska Press wygenerowały w okresie badania PBI wynik niespełna 18 milionów Realnych Użytkowników (Mediapanel 05/2022: 17 930 970 RU). - To niewątpliwy sukces, który nie byłby możliwy bez ogromnej pracy i zaangażowania redaktorów naczelnych i dziennikarzy naszych tytułów – serwisów regionalnych i portali Nasze Miasto. Dołożymy wszelkich starań, aby ten trend wzrostowy utrzymać; przed nami kolejne wyzwania – mówi Dorota Kania, Członek Zarządu i Redaktor Naczelna Polska Press Grupy.

- Systematyczny wzrost zainteresowania treściami publikowanymi w naszych serwisach internetowych stanowi namacalny dowód na zasadność wprowadzanych zmian oraz inicjowania kolejnych nowych projektów zorientowanych na jeszcze większą eksplorację rynku mediów internetowych. Obecnie pracujemy nad szeregiem projektów z obszarów technologii i mediów, które wprowadzą Grupę na kolejny etap rozwoju, czyniąc ją zdolną do konkurowania z największymi graczami rynku medialnego. Wszystkie tego typu działania są możliwe, bowiem zbudowaliśmy zgrany zespół świetnych specjalistów z różnych branż, którym jestem bardzo wdzięczny za prowadzenie procesu transformacji naszej organizacji. W naszej strategii stawiamy na silne media regionalne oraz ciekawe pod względem treści serwisy tematyczne oraz branżowe, a także na technologię wspierającą biznes. Skala naszych działań ma odzwierciedlenie w wynikach popularności naszych serwisów, co bardzo nas cieszy, ale jestem pewien, że kolejne tego typu sukcesy są jeszcze przed nami – mówi Tomasz Przybek, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.

  • W poprzednich badaniach Mediapanel serwisy internetowe Polska Press Grupy wyprzedzały media konkurencyjnej Agory pod względem liczbie wyświetleń stron, natomiast w maju wzrostowy trend popularności serwisów online PPG został potwierdzony również liczbą użytkowników.
  • W bieżącym badaniu serwisy Polska Press Grupy plasują się w czołówce mediów internetowych, z czego wszystkie grupy wydawnicze notujące wyższe wyniki są mediami o charakterze ogólnopolskim, w przeciwieństwie do Polska Press budującej swoją pozycję w oparciu o dominującą obecność w regionach.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Kujawsko-Pomorskie Nasze Miasto ma 14 milionów odsłon więcej niż w maju 2021. Polska Press Grupa przed Agorą - Gazeta Pomorska

Wróć na brodnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto