Pożar w szpitalu w Szczecinie. Nie żyje pacjent
Mieszkanka Brodnicy jest od soboty, 21 listopada bez prądu
Mieszkanka Brodnicy bez prądu pozostawała od soboty, 21 listopada, a skontaktowała się z nami w poniedziałek, 23 listopada. Jak nam przekazała, nie mogła doładować karty do licznika przedpłatowego, a zarazem nie mogła dodzwonić się do Energi. Co więcej, w sklepach, w których kupuje doładowania karty, sprzedawcy nic nie wiedzieli o awarii, aż do niedzieli. Dopiero wtedy na stacji paliw sprzedawca powiedział naszej Czytelniczce, że wie o utrudnieniach, a prąd może być dopiero we wtorek w nocy.
- Nawet pod 991 się nie dodzwoniłam. Pewnie w piątek zakończyli pracę, nastąpiła awaria i ich to już nie interesuje
- uważa Czytelniczka.
A co na to Energa?
- Utrudnienia w doładowaniu liczników przedpłatowych nie wynikają z awarii. Energa Obrót prowadzi prace modernizacyjne systemu obsługi klientów. Spółka informowała klientów o możliwych niedogodnościach. Wszyscy ci, którzy udostępnili swoje dane kontaktowe, otrzymali wiadomości e-mail i SMS. Komunikaty są również dostępne w elektronicznym biurze obsługi klienta oraz na stronie energa.pl. Jeśli mimo to klient nie zdążył doładować licznika wcześniej, może skontaktować się z infolinią EOB pod numerem 555 555 555 lub przez live chat na energa.pl. Konsultanci pomogą wygenerować awaryjny kod. Możliwość samodzielnego doładowania liczników przedpłatowych ma zostać przywrócona 25 listopada
- przekazał nam w poniedziałek, 23 listopada Krzysztof Kopeć, dyrektor biura prasowego Energi.
Mieszkance Brodnicy prąd udało się doładować we wtorek, 24 listopada.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?