Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mieszkanka Brodnicy nie miała przez kilka dni prądu. Energa odpowiada

Karina Knorps-Tuszyńska
Karina Knorps-Tuszyńska
Mieszkanka Brodnicy pozostawała przez kilka dni bez prądu
Mieszkanka Brodnicy pozostawała przez kilka dni bez prądu Pixabay
Do naszej redakcji zwróciła się mieszkanka Brodnicy, która od soboty rano, 21 listopada nie miała w swoim domu prądu. Jak mówiła, nie mogła doładować karty do licznika przedpłatowego. Zaznaczała, że Energa nie uprzedzała ją o utrudnieniach. Czytelniczka, pomimo obdzwonienia dwudziestu numerów telefonu do tej spółki, nie mogła się dodzwonić do Energi - albo nikt nie odbierał, albo włączała się automatyczna sekretarka. Mamy odpowiedź Energi.

Pożar w szpitalu w Szczecinie. Nie żyje pacjent

Mieszkanka Brodnicy jest od soboty, 21 listopada bez prądu

Mieszkanka Brodnicy bez prądu pozostawała od soboty, 21 listopada, a skontaktowała się z nami w poniedziałek, 23 listopada. Jak nam przekazała, nie mogła doładować karty do licznika przedpłatowego, a zarazem nie mogła dodzwonić się do Energi. Co więcej, w sklepach, w których kupuje doładowania karty, sprzedawcy nic nie wiedzieli o awarii, aż do niedzieli. Dopiero wtedy na stacji paliw sprzedawca powiedział naszej Czytelniczce, że wie o utrudnieniach, a prąd może być dopiero we wtorek w nocy.

- Nawet pod 991 się nie dodzwoniłam. Pewnie w piątek zakończyli pracę, nastąpiła awaria i ich to już nie interesuje

- uważa Czytelniczka.

A co na to Energa?

- Utrudnienia w doładowaniu liczników przedpłatowych nie wynikają z awarii. Energa Obrót prowadzi prace modernizacyjne systemu obsługi klientów. Spółka informowała klientów o możliwych niedogodnościach. Wszyscy ci, którzy udostępnili swoje dane kontaktowe, otrzymali wiadomości e-mail i SMS. Komunikaty są również dostępne w elektronicznym biurze obsługi klienta oraz na stronie energa.pl. Jeśli mimo to klient nie zdążył doładować licznika wcześniej, może skontaktować się z infolinią EOB pod numerem 555 555 555 lub przez live chat na energa.pl. Konsultanci pomogą wygenerować awaryjny kod. Możliwość samodzielnego doładowania liczników przedpłatowych ma zostać przywrócona 25 listopada

- przekazał nam w poniedziałek, 23 listopada Krzysztof Kopeć, dyrektor biura prasowego Energi.

Mieszkance Brodnicy prąd udało się doładować we wtorek, 24 listopada.

W miniony weekend strażacy gasili kilka pożarów

Śmiertelny wypadek, kilka pożarów, zatrzymany pirat drogowy....

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na brodnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto